Kontakty? Máme! 🖖

Špagetka odpovídá na nejčastější dotazy:

Nepřišla mi faktura. Jak můžu zaplatit za svou objednávku?

Jakmile objednávku odešleš, přijde ti email "Tvoje objednávka číslo #XXXXX byla přijata!" Následně, do pár minut, ti přijde email "Faktura letí, BAF!" kde najdeš potřebné instrukce k platbě, včetně správného variabilního symbolu faktury (není to číslo objednávky).

Kdy můžu očekávat balíček?

Za normálních okolností balíček odchází od 24 do 48 hodin po potvrzení objednávky. Následná doba doručení závisí na dopravci. Pokud však máš v objednávce něco s delší dodací lhůtou (u produktu se to vždy píše), bude tě kontaktovat naše zákaznická podpora, která s tebou datum dodání osobně dořeší.

Mohu míchat granule s konzervami?

Ano, granule s konzervami se mohou míchat. Ideální je ale držet se jednotného poměru.

Můj pes má dietu. Co mu doporučujete?

Každá dieta je specifická, proto doporučujeme napsat nebo zavolat nám ohledně jeho omezení a my ochotně poradíme.

📬 Kontaktujte nás

📬 Kontaktujte nás

Objednávky e-shop, reklamace
+420 724 374 668
helpdesk@petfarmfamily.com

Velkoobchod pro ČR a SR
+420 724 374 668
velkoobchod@petfarmfamily.com

Kamenná prodejna Praha
+420 724 340 683

Jakékoliv další otázky pište sem
helpdesk@petfarmfamily.com

💸 Fakturační údaje

💸 Fakturační údaje

Pet Farm Food s.r.o.
U Cukrovaru 792, 538 21 Slatiňany
IČ: 21321264, DIČ: CZ21321264

C 52583 vedená u Krajského soudu v Hradci Králové.

🏠 Pražské Křupavé místo

🏠 Pražské Křupavé místo

Stěhujeme se do nových prostor, adresu vám upřesníme již brzy!

Po — Pá / 00:00 — 00:00

Chceš nás i ty ve svém obchodě? Je to ízi 👇